
Kalitenin temel ölçütü müşteri memnuniyetidir
İmal ve ihraç ettiğimiz tüm ürünlerin yüksek kalitesi ve müşteri memnuniyeti başarımızın sürekliliğinin anahtarıdır. Bu kavramda kalite politikamızın ana hatları
-
Ürün ve hizmet kalitemizi sürekli iyileştirerek müşterilerimizin memnuniyetini, pazar payımızı ve rekabet gücümüzü artırmak.
-
Kalite politikamızı her kademede çalışan personele aktararak kalite sorumluluğu bilincinin yerleşmesini
saglamak
-
AR-GE çalışmalarıyla üretim yelpazemizi gelistirerek, sıradışı ve çarpıcı çözümler, ürünler ve hizmetler sağlamak,
-
Müşteri problemleri ile profesyonelce ilgilenimek
-
Müşteri memnuniyetini diğer önceliklerin önünde tutmak
-
Müşterilerin geri bildirimlerini alçak gönüllülükle dinleme ve harekete geçmek